من البت من صندلیاشونو به عقب میکشیدم خخخخخ ریحان یادته؟؟
درباره وبلاگ

سلام برهمه به وب خودتون خوش اومدید یه خواهش دارم ازتون فقط خواااااااهشا با لبخند وارد شوید نظر هم نذاشتید نذاشتید فقط شما بخندید و شاد باشیدحالا خواستید نظر هم بذارید بذارید خوشحال میشم یاعلی
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 1393
بازدید کل : 236579
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 1511
تعداد آنلاین : 1

سیل خنده
به هم بخندیم نع باهم بخندیم
دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, :: 2:35 ::  نويسنده : ziziemdad        

ترول های جدید و خنده دار 93



نظرات شما عزیزان:

lalaloooloo.mehdi
ساعت12:39---21 مرداد 1393
من معمولا زیر صندلیش سوزن میزاشتم
پاسخ:خخخخخخ بچه ها ما ادامس میذاشتن


Abolfazl-sh
ساعت15:35---8 مرداد 1393
این مدلیشو نکردم. ولی تا طرف میخواسته بشینه صندلیو از زیرش کشیدم خورده زمین اینو زیاد انجام دادم
پاسخ:ما نمیتونستیم این کارو بکنیم ولی خیلی صندلیاشونو به عقب میکشیدیم که می افتادن


dina
ساعت13:33---8 مرداد 1393
من همیشه میکردم تازه وسط کلاس دوستامو قلقلک میدادم جلووی معلم نمیتونستن چیزی بگن ولی تا 1 متر می پریدن هوا
پاسخ:اره دقیقا مخصوصا جلوییامونو اینطوری میکردیم


MeHDi
ساعت12:46---7 مرداد 1393
ببخشيد شما ميزنيد يكيو له ميكنيد تو مدرسه به مدير ربطي نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:وا کاریش نداشتیم فقط می افتاد بچه ما انقدر لوس وبی جنبه نبودنند


MeHDi
ساعت8:48---7 مرداد 1393
احسنت پس مديرتون چيكارس؟؟
پاسخ:به مدیرمون چه ربطی داره؟؟؟


ریحانه
ساعت22:38---6 مرداد 1393
دقیقا...
خیلی حال میده.چقد حرص گلی و مهیا رو درمیاوردم
پاسخ:اره مخصوصا گلی بدبخت چه قدر اذیتش کردیم خخخخخخخ


pj
ساعت13:18---6 مرداد 1393


MeHDi
ساعت13:10---6 مرداد 1393
من 1 بار
پاسخ:من دیگه شمارشش از دستم در رفته چند دفعه هم بچه هامون با سر خوردن زمین خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: